Nu är de jul...

snart i vårt hus...

Idag drog vi till Ulva julmarknad, rätt kasst om ja får säga de själv.
De va så litet, har för mig att de va större och fler stånd förra året..

Men iaf så fick jag med mig denna hem:



Sen drog vi vidare till hemköp(med en jädra omväg för att stoffe körde oss vilse, ovanligt? Nej)
där handlade jag vidare lite mat till kvällen och dessa:





Ja älskar julstjärnor. Dom är så fina, dock har ja ihjäl dom väldigt fort men. Dessutom älskade jag krukorna me.

Åh jul pyntar sjukan börjar närma sig mer och mer, ja vill bara pynta me allt nu!

Denna advents ljusstake tänker ja banne mig se till att fixa nu i veckan:



Massa granris och mossa och en och annan svamp me, blir pöörfa!

Så låt de gå fort tills nästa söndag!


Jag tänker faktiskt bara ta och skryta me attmiddagen jag gjorde idag va ja kung på!
Rullader fyllda me färskost och bacon med hasselbacks potatis,
fy faasiken va gott de va!
Stoffe vart som helt till sig :p
Koka makaroner, ris, potatis eller göra nå simpelt i köket är ja total värdelös på, men lite mer invecklade maträtter är ja rätt bra på ;)
Och då ska ni veta att ja gott hotell & resturang.....





Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0