ne om man skulle...

ta och begee sig till sängen kanske. Alla mina pojkar sover, t om dammråttorna.
Efter nästan en timmes panik skrik från Sigge så förtjänar han att sova, och hoppas han gör de länge me.

De tog ett tag innan vi förstod att de va hud mot hud han ville ligga. skrika så mkt för så lite, herregud. Inte lätt att veta än vad de är han vill.

Btw, ja höll på att tappa hjärtfrekvensen för en stund sen, jag skulle gå ut och röka, öppnar dörren. Och ni som följt mig ett tag vet att de värsta jag vet är älgar.
Och där ca 3 m ifrån dörren ser jag bara nånting stort och nånting brunt. Ni kan ju förstå vad min hjärna spelade för spratt me mig då? Jo hjärnan trodde de va en älg, men de i självaverket va de ett litet sött rådjur.....

Men jag höll på att dö!

Man vet aldrig va som gömmer sig bakom dörren nästa gång ;)


Nej nu hopp i säng, imorrn ska köket advents fixas, om min son tillåter de....

God natt på er alla!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0