Mammas stora pojk.

Här växer de så de knakar.



De gick kanon och åka buss, som jag misstänkte att de skulle va en hög buss. Mycket riktigt. Men en snäll äldre herre hjälpte mig upp och av bussen på väg dit.
På vägen hem fick jag hjälp utav en annan tjej med barnvagn.
Tänk att de finns snälla människor med.

Sigge skötte sig utmärkt. Inte ett ljud hela tiden. Hos barnmorskan va han så glad och nöjd, t om när hon skulle klämma och känna på han.

Nu har har precis fått mat och ligger och sover breve mig.
Funderar på att göra honom sällskap, eller om jag ska börja städa av här hemma.
Hmm..

Ja har sjukt ont i skallen, ja har fått nån jävla finn invation i facet, ser ut som man haft mitt ansikte till nån skott tavla.
Och precis vid ena ögonbrynet har de satt sig en mega böld(inåtväxande typen) och den klämmer på näsbenet så hela bihålorna och skallen värker som f*n...

Antar att de är alla hormoner som bara sprudlar nu i hela kroppen. Därför ja fått så extremt mkt finnar, för så här mkt har ja aldrig haft! T om ryggen är invaderad....

Nej, ja lägger mig nu och myser me min pojk!
Städning kan ja göra imorrn.


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0