Less Stress....

huga, detta börjar faktiskt bli liiite påfrestande nu och jobbigt.

Min och Sigges natt har bestått av grin, gnäll och skrik! Ja nu har ju inte jag skrikigt och grinat men jag har gnällt...

Sigge har kommit in i nån period där han vill va på bröstet HELA tiden, och då menar jag verkligen HELA tiden.

Visst dagarna går ju an, men snälla unge. Natte tid? Då vill man faktiskt sova. Jag vill det iaf, ja har inge problem natte tid om han vil ligga på bröstet. Men som i natt, de va ju bara för mkt. Han låg på mitt bröst, ja höll på att somna, han låg där vaken och skulle prata, sprattla me armar och ben.
Så ska han ligga på bröstet- ligg sitll!

Och de skulle va kul om man fick lämna han i 5 min för att gå på toa UTAN att han börjar skrika.

Helt seriöst, jag förstår varför en del mammor får förlossnings depp.

Sen i natt me, han kunde inte koppla av för att sova, han låg hela tiden och smacka me munnen och tog mitt finger in i hans mun för att de kliades väl i hans tandkött. Hela natten och morronen höll han på så.
Jag har ju hört en del barn som får tänder vid 3 månaders ålder, men inte sjutton kan de va på väg på Sigge? De är ju tok för tidigt. 

Nej nu gick larmet på skrik olle, bäst att ta han......

Ha en bra måndag! 


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0