HAHA!

detta är va ja kommer roa mig me från och me nu och fram tills i vår?



Äckliga djur.... nu är dom verkligen i våra väggar. NASTY!!


Avtryck
Postat av: Nadia

Brevbäraren kommer 'inte vara kvar' - var postchefens ord. Vad vet jag? Men får jag syn på han så eldar jag upp cykeln!



Ang DCH eyelash som jag beställde hem för tre veckor sen ungefär, som man smörjer på ögonfransarna - funkar! Ser inte värsta skillnaden, men skillnad är det.



Nu ska ju tydligen Ricinolja funka minst lika bra på ögonfransar, så kör på det till en början :)

Annars kan du beställa DHC eyelash på tradera för ca 100-lappen :)

2011-11-19 @ 10:38:24
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: Nej inga konstiga drömmar efter hans födelse men drömde väldigt mkt när han låg i magen. Jag kommer alltid ihåg vad jag drömmer, minst en ny dröm varje natt haha :)

2011-11-19 @ 16:13:12
URL: http://endenise.se

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0