HAHA. Till den "anonyma"

Jag tror ja vet vem du är som kommenterat min blogg.

Och när ja får fram de så ska du minsann få höra.

Kolla in denna sista kommentar ja fick av henne.

"Är lessen över att göra dig upprörd genom att kommentera igen, men det märks att du är omogen, dels på ditt extremt upproriska aggenrande av att hantera kommentarer som inte ger dig kred.

Dels på hur du vänder ocj vrider på saker. Nu var det helt plötsligt perfekt att killen vill äta på natten? Vilket jag tycker låter lite mer som en sund inställning till ett barns behov.

Och jag menade inte att man helt ska skita i sig själv, din egen tolkning. Men man själv kommer i ANNDRA HAND! Sen hur man väljer att ta hand om sig själv i ANNDRA HAND är upp till var och en.

Och sen kan jag informera dig om att angiven dygnsmängd på ersttningspaketen i förhållande till ålder är en REKOMMENDATION, absolut inget som till punkt och pricka ska följas. Vissa ungar behöver mer, och vissa ungar behöver mindre. Konstigt?? Nej inte ett dugg då alla är individer.

Och jo då, visst har jag barn, en unge på 4 månader, och du, h*n äter fortfarande på natten, ibland, trotts att han äter nästan mer en angiven mängd under dagtid.

Men, du, sköt din lilla kille så som du tycker det passar bäst, huvudsaken du får din skönhetssömn, den kan du verkligen behöva.
Och du behöver inte vara orolig, jag kommer inte läsa din blogg igen, men när vi träffas, ge då fan i att prata om hans matvanor."


För de första så kallar hon mig ful, och de är de den jag tror så ska vi inte tala om hennes utseende!
För de andra så lägg märke till att hon först skriver att hon har en unge på 4 månader och att de är en h*n , men raden under skriver hon att de är en HAN.
Sen för de tredje så antar denna människan att vi ska ses, hur ska ja kunna inte tala om sigges matvanor om ja inte ens vet vem du är....


Men jag har mina tankar om vem de är. Inte såå svårt att lista ut.

HAHAH!!


Avtryck
Postat av: Petra

Hehe, jag måste erkänna att jag aldrig ens tittat på den där tabellen på paketet faktiskt, sålänge barnen går upp som dom ska så är jag nöjd och Felix äter ju bara ett nattmål och är bara 3 månader och väger finfint :) Sen skrev du ju faktiskt att du VILLE att han skulle äta 1/natt, inte att du skulle tvinga honom till det. Det är ju skillnad. Varje barn väljer själv hur mycket mat som behövs på natten.

2011-11-01 @ 15:09:17
URL: http://exnextdoor.blogg.se/
Postat av: Marina - Mamma till 4, snart 5

Att man reagerar när någon annan tycks veta bättre när det gäller sitt eget barn är inte ett dugg omoget, det är helt normalt!

För det andra så behöver alla människor sova och att det är något man skriver att man behöver göra när man har en nyfödd bebis är även det helt normalt!



För det tredje så är det en jävla massa stavfel i kommentaren vilket gör den jobbig att läsa.



Nä.. Heja dig Marina! På na´! Är det någon som är omogen så inte fan är det du i detta fall!

2011-11-01 @ 15:32:38
URL: http://snuttsies.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0