Grattis! 11 11 12 ...

idag säger vi grattis till denna skönhet!



Tänk i hela 27 år har denna skönhet hägrat på jorden nu! Och må¨nga år till tänker hon hägra me...

HIPP HIPP HURRA för henne! man bara älskar denna brud!



Natten till idag har vart hemsk....Sigge va nog värre än nånsin. Fy helsike va han skrek, och innan jag kom på va de kunde va då? Stoffe skulle ha han i natt så ja skulle få sova, ja men jo tjena. gick ju inte att sova i allt skrik. Så klockan 2 fick jag nog, då tog ja upp han och hjälpte han på traven till att bajsa, sen sov han som en stock... de va väl de som va felet.

Så ja tyckte så synd om stoffe som inte hade fått sova nånting, och han som vart uppe sen kl 4 dagen innan... nu sover stoffe som en stock. Och Sigge me.
Jag ska väl börja plocka lite här hemma och klä på mig. Idag blir de Storvreta för hela slanten, vi firar mig där i stället för här hemma.

Hoppas att ni och jag får en toppen dag.... än så länge har man ju inte fått nån frukost på sängen eller kärlek....!

Avtryck
Postat av: lena uneteg



Ha en riktigt härlig dag Snygging.

2011-11-12 @ 12:02:59

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0