Grattis..

igår va de jag som grattades, i dag är de Sigges älskade pappa som grattas.

Så till världens bästa pappa säger vi grattis.



Vi älskar dig båda två.

Utan dig hade jag verkligen inte klarat av allting sen Sigges föddes. Du har vart ett fantastiskt stöd både för mig och Sigge, ja mest för mig då.

Men du är verkligen toppen. Och under förlossningen ska vi inte tala om vilket makalöst jobb du gjorde. Har aldrig vart med om nån som kan stötta mig så bra!
Ja ska va ärlig och säga att jag är rejält chockad över vilket jobb du gjorde.
Jag trodde att du skulle tuppa av eller börja stor böla :p Lite gay som du är så vet man aldrig ;)

Jag säger som din syster brukar säga "på den tiden då du va gay" . Så lite gay är du nog fortfarande ;) HAHA!

Men grattis till världens bästa pappa iaf!

Får väl lägga till ett grattis till min pappa med,utan dig hade jag inte funnits!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0