God Morgon...

tidigt inlägg, väldigt tidigt.

Men har man små barn så är man vaken vid denna tid... så är det bara!

Ja måste nu släppa på mina principer på att ha Sigge i vår säng, de går inte att sova annars.

Så vill vi ha skrik fria nätter får vi ha han i vår säng tills han somnar, vill vi ha skrikiga nätter så lägger vi han i hans säng. Och varför skulle man vilja ha skrikiga nätter liksom?
Jag säger som min kära vän Lizette, dom ska inte sova i vår säng tills dom är 15 så...

Igår somnade vid strax efter 22 i vår säng tillsammans, va så mysigt att ligga där och hålla om han och hålla i hans hand så man själv somnar. De är kärlek de.

Sen vaknade vi strax efter kl 1 och då ville han ha mat, upp och göra mat ner med maten i han. Och sen ner med han i hans säng, och han grinade lite men sen somna han i sin säng.

De är lite konstigt de där, först när vi går upp på kvällarna så vägrar han somna i sin säng, men sen mitt i natten när han fått mat då går de bra.. ?

Och nu vaknade han kl 4 och ville ha mat och han har då inga planer på att sova nu inte..... Så man får vara vaken tills han blir trött.

Ja är rätt utvilad så de är inte så hemskt att vara vaken nu :P

Nu- kika lite bloggar och facebook!

Ha en god morgon på er!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0