frisör akuten

....nästa!





Nu när man får pengar ska ett gäng färg burkar slängas i huvudet och när min frisör slutar upp me sina mamma ledigheter så ska hon få ta sig igenom mitt hår- LYCKA TILL Daniela :p
Mitt hår är så långt att när ja tvättar de och kammar ut de och plattar de när de är torrt, så dagen efter så är de bara som en stor tova i bakhuvudet, inte alls lätt att kamma sig igenom de!
Men de är rätt fint när de är plattat och ser slitet ut, eller ja de ÄR slitet. snacka om att ha två härfärger i skallen. Topparna är svarta och resten ska va mörkbrunt. Men sen har ja även min utväxt :p så ja, tre hår färger då....


Nu- Arga snickaren och inte tänka på håret!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0