Första advent...

och de spö regnar ute och 9 grader varmt.
Hur sjukt är inte de?

Vart är min snö? Vart är min kalla vinter?
Jag kommer bli deprimerad om de är sånt här väder på julafton. Då MÅSTE de bara va snö och kallt. Men kan ge mig fan på att snön kommer i januari.

Idag ska ja försöka få köket i ordning, får passa på medans stoffe är hemma och kan underhålla gap halsen :p Han har blivit extremt behov av närhet, de går inte att lämna han i en minut ens. Så då får jag passa på medans Stoffe är hemma som sagt.

Nej om man skulle ta lite frulle och sen börja stryka gardinerna, diska, damma av, plocka bort allt som inte ska va där de är nu, dammsuga......känns som att dagen blir lång.

Återkommer senare!

Avtryck
Postat av: Nadia

Ja, men eller hur?! Minns när du & jag pratade i sommras och du sa 'vänta tills du bara har ett par veckor kvar - då går det undan!' Och det har det faktiskt gjort!

2011-11-27 @ 10:30:20
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0