...

sa ja nånsin att jag går efter dygnsmängden på ersättnings paketet?! Eh neej.
Man gör inte så som du h¨åller på me, lägger sig i hur andra sköter sina barn.

Ja skiter fullständigt i hur andra sköter sina barn, och du har uppenbarligen alldeles för lite fritid som måste va nån mamam polis och påpeka de.

Ja du, ja har din IP adress så de är lätt att spåra upp dig! Och när vi träffas så kan du ge dig faaan på att du ska få höra!


Avtryck
Postat av: Marina - Mamma till 4, snart 5

Herregud vilken människa du har fått efter dig!!



Jag har aldrig nånsin gått efter mängden på paketet på hur mycket de "borde" äta och jag har fyra friska barn som inte väger för lite nån av dem!



Och för den sakens skull så har mina barn aldrig nånsin ätit på nätterna heller och jag skulle aldrig drömma om att väcka ett barn som sover för att ge det mat!

Okej, om man ska iväg nånstans och räknar med att bli borta ett par timmar, då kan man väcka och ge mat, men varför i helvete ska man göra de annars?!



Ett barn säger till när det vill ha mat!



Strunta i skitstöveln, personen har det säkert jätte jobbigt med sitt eget barn ( om det nu finns något?! )och behöver klanka ner på någon annan för att må bättre själv..



Precis som jag skrivit, du vet vad som är bäst för ditt barn!! Ingen annan!!

2011-11-01 @ 10:53:58
URL: http://snuttsies.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0