dubbel känslor...

de här me att sova på dagarna när bebisarna sover, de ger mig bara dubbla känslor.

Ska man sova, eller inte?

Sover man, då hinner man oftast inte me att städa, diska, laga mat, tvätta, äta, skita och ta hand om sig själv.
Däremot blir man förhoppningsvis liite piggare.

Sover man inte så hinner man äta, städa, diska, laga mat, tvätta, skita och va lite för sig själv.
Men nackdelen då är att man blir förbannat trött och ens tålamod för när bebisen skriker tar slut fortare....

så vad ska man göra?

Jag brukar inte sova när sigge sover, men borde nog börja tänka om endå. Man blir så matt i kroppen, iaf jag.

Och stå och ställa mig och göra mat för att ja ska få i mig bra mat om dagarna, de gör jag aldrig.
Så jag antar nu att min kropp börjar säga ifrån de, magen krånglar, har förmodligen järn brist såå de skriker om de. De känns så, huvudvärk och väldigt ofta yr.

Ska bli så skönt, på onsdag ska jag till gyn och kolla upp så allt står rätt till. Och få nya p piller- sen...kan man leva ett "normalt" liv igen...

Men ni måste hålla me mig om att de är blandade känslor de där me att sova eller inte sova på dagarna? 


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0