de gillas inte!

de märks mer och mer på sigge att han börjar närma sig mer sin "riktiga" födsel. De hörs på han skrik och gråt. De blir mer som äkta på nåt sätt, och dessutom mer och mer...

Han skulle ju trots allt födas på fredga nu..

Nåt ont måste jag gjort han där uppe iaf, min son gillar inte att sova. Och inte gillar han att vara vaken heller när han är extremt trött, till slut skriker han för att han är så trött. Och inte ens då vill han sova, jag försöker få han att sova då och ligger nära han och försäker göra han lugn. Men neej, då ser man hur han kämpar för att hålla sig vaken, och till slut går de inte.

I natt skrek han i 2,5 timme konstant. Någonstans där i mellan va ja tvungen att gå ut och slippa höra han. Stoffe gick ner och la sig i soffan, och de förstår jag. stackarn som ska upp tidigt och jobba. Men jag hoppas att han fick lite sömn.
De fick han nog för han snarka på bra vid 3 tiden när jag skulle ge Sigge mat. :p

Nå ja, från kl 22 till 00:30-00:45 nånstans så skrek han. Till slut så va båda vi såå trötta att ingen orka nå mer, han orka inte skrika mer och ja orkade inte försöka få han lugn. Under den tiden så försökte ja ha han på bröstet, vagga han i min famn, ha han på mina ben på mage och gunga lite. Men... inget hjälpte. Han fick sova i vår säng, neej de hjälpte inte heller.  Så mellan ca 00:45- 02:30 fick vi sova..innan de va mat.

De va magknip och de va övertrötthet. Och när Sigge blir så här så är hans far den enda som gör han lugn, så ja försökte t om att ha stoffes tröja nära honom igår, men ikke.
Hade Stoffe tagit han så hade han garanterat blitt tyst...
Men nu kunde ha ju inte de eftersom han ska jobba. så jag fick stå ut, men jag var varken glad eller pigg....

Och idag är ja så slut som människa. Blir de en repris ikväll/inatt då skjuter ja mig själv... ne okej inte riktigt men.

Nu sover han så nu ska ja passa på att smita ut och ringa hans far och dricka mitt morron kaffe!

Heppåre!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0