Åke åke åke

Åke.

Sigge fick de namnet efter min farfar. Jag hade velat att han skulle heta Åke i förnamn, men de fick han inte för Stoffe. Min farfar va han som ja älskade/älskar mest som liten.
Nu minns ja inte hur många år han vart död men har för mig att han dog när jag va 13. De va hårt för mig.

Jag saknar han varje dag. ja tänker på han varje dag. Även fast de gått över 13 år sen...

Jag hade önskat att han hade fått se Sigge och se Sigge växa upp, men nånstans där uppe sitter han förhoppningsvis och ser ner på oss och känner ja han rätt så skulle han älska Sigge. i alla fall att reta honom :p
Min farfar va en sån som skulle retas me alla barn, jag är likadan ja :p

De känns så fruktansvärt sjukt att tänka att min farfar skulle fylla 100 i december nu. 100 år liksom, och han blev inte ens 90...

Jag saknar min farfar oändligt. Och fick ja önska en enda sak i världen så skulle de va att få han tillbaks.


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0