ÄCKLAD!

de va de vidrigaste ja sett.

fy faaan..

Vart äcklad att detta kan finnas(eller finns förmodligen) i mitt hem!

http://www.aftonbladet.se/bostadinredning/article13887171.ab

Usch!

och igår eftermiddag då, ja sitter ute och röker. Ja hör nånting prassla bakom vårt staket vid dörren. Jag tittar ner. Vad kommer fram då?

Jo en liten mus!!! EN MUS! Fy faaaan. Ja sparkade på staketer och den försvann fort. Visst jag är inte rädd för dom, men jag blir sjukt äcklad av dom! Dom är så små och söta, men ack då vidriga! Nu är jag visserligen glad över att de bara va en mus och ingen råtta eller en älg..
Men tänk förra vintern, ja kunde inte förstå varföfr de va blod på vårt vardagsrums golv. Tills jag en natt vaknade av att katten höll på att leka me nåt som pep. Och ja reagerade på att katterna har inga leksaker som piper. Ja självklart. Kurre hade fått tag på en mus. Förmodligen hade den kommit in vid diskbänken och katterna satt där och vaktade.
Efter de så stängde vi för under diskbänken så inte katterna kommer under där. No more blood på mitt golv tack!

Visst de är bra att katterna tar mössen, men va faan. Ja blir så äcklad!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0