1 månad...

idag blir min lille prins 1 månad gammal.

Gud va tiden går. Han börjar se mer och mer ut som en nyfödd bebis :p Alla dom där underbara vecken börjar komma fram...
Han börjar mer och mer försöka låta(typ försöka prata) fast de blir bara pannkaka av de hela :p

Och mina damer och herrar, de är ingen pojk de här som gillar att sova tydligen. Klockan 4 slog han upp sina blå och tyckte att vi skulle gå upp.

Då la vi oss i soffan och försökte mysa men han skrek så mkt så de va inge mysigt alls :p så till sist så somna han ungefär vid 5:30. Och han skulle ha mat 6:30, han sover inte mer än 3 timmar för då vill han ha mat...

Så ja, lite sömn har mam fått iaf.

Idag ska vi iväg och skriva papper på att Stoffe är pappa till Sigge. Men de är inte förrens senare idag så innan de ska vi bara mysa me varandra! Ja jag och Sigge alltså. En riktig mamma och son dag!

Men nu ska ja klä på mig kläder, de börjar bli lite kallt här halv naken.

Ha en bra måndag!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0