vem är du?

Vem är de som sitter på min dator i smyg?

Hm...

Lite då och då när ja helt plötsligt, eller bara har haft datan avstängd, och ska logga in på msn. Då kommer ju alltid den som vart inlogad sist på msn, dennas msn adress kommer ju alltid upp.

Men eftersom de bara är jag som har tillgång till MIN bärbara data så har ja BARA min msn adress sparad plus att jag har ställt in så ja ska logga in automatiskt. Och då är ja alltid inloggad offline, ja är de bara för att kolla mina mail.

Men... nu dom senaste dagarna loggas ja inte in, utan när ja då ska logga in så står min karls msn adress??? HUr faasiken kommer de sig. Jag tömde min data för några dagar sen på massa temporärar filer, lösen ord och rubbet.. hur sjutton kan hans msn adress komma upp? Ja som inte ens har tillgång till att kunna logga in på hans mail, och han har inte heller kollat sin mail på min data. Mkt skumt de där.... Jag begriper ingenting.

Någon som förstår??

Herregud.

Nu har ja iaf vart ute och klippt av de där förbaskade gräset som promt ska växa upp så fort... imorrn ska ja fortsätta me att trimma av de som inte dunder klump gräsklipparen kan klippa :p

Btw, denna bebis i magen gillar inte när man åker bil, trädgårdstraktor, fyrhjuling eller nånting annat som guppar upp och ner. Då blir de livat i magen kan ja säga, och de behöver inte skumpa så mkt heller....


Killens farmor och farfar kom förbi tidigare ikväll, herregud... dom två, är kopior utav mig och Stoffe, alltså Stoffe är sin farfar upp i dagen... haha! Nästan lite läskigt lika i våra beteende :p

nu- mat <3 chicken nuggets och pommes... MUMS!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0