svar på kommentar

fick denna kommentar:

Hej hej.
Känner inte dig men hittade din blogg bara så där, tycker om att läsa om andras graviditet. har själv en liten grabb på 1½. Jag var lite rädd att sova på mage jag med, trodde jag skulle mosa den lilla. men dom blir inte de jag lovar. Theo föddes levande jag låg på mage länge länge :) Läste oxå att du hade lite problem med fogarna? Jag kan starkt rekomendera ett bäckenbälte. jag hade fogglossning från tredje månaden och utan mitt bäckenbälte hade jag aldrig klarat vardagen :) hoppas allt rullar på in i det sista :)


Så ja får svara här eftersom man inte kan svara direkt på kommentaren(de kunde man göra på min förra blogg):

Tack för din kommentar, och kul att du läser om min tråkiga/onda/hemska gradivitet :p
Jo ja har ett bäckenbälte, men såå mkt hjälper de inte :s Va skönt att höra att de inte verkar ta sån stor skada av att ligga på mage. Angående mina fogar, jo tack...dom känns. Har dom vart aktiva och hållt igång för länge så kan man verkligen säga att de knakar i fogarna. Jag hoppas att läkaren säger nåt vettigt på måndag!
Tack så mkt och hoppas du fortsätter följa om min grav :p

//Marina



Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0