sööndag.

usch, känner att denna dag kommer bli lååångtråkig.

Ikväll ska man försöka lägga sig tidigt, upp kl 4.45 imorrn- jobb! GAAAH...


4 veckors ledighet är över :( men bara 2,5 måndag kvar sen tar ja mamma ledigt :)

så ja ska inte klaga direkt. :p

Men de känns så långt dit.

De vart inge trimmande igår, vi drog til svärmor på fika, och sen städade jag upp min data. Rensade den på skit och installerade om hela skiten. Så nu ska den fungera normalt.

Kanske får bli trimmande idag då? Jag får se, ja brukar få så jädra ont i bäckenbenet efteråt så de bästa vore att ta de lungt idag bara. Men orka bara sitta på arlset hela dagen.... ne.

Usch, inatt hade ja väärldens mardröm :( mardröm om bebis, usch de va så hemskt. Ja kände de när ja vaknade... Mer än så vill ja inte säga.
Men de komiska va att min karl drömde att jag födde bebis och han höll i bebisen..... hm. De gjorde inte ja kan ja säga.


Ne nu är de frulle dax och sen göra nån nytta...


Ha en bra söndag på er !!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0