Sky high...

herregud.

De ligger verkligen åska i luften, men för FAAAN bryt ut me då!!!!! De är sjukt kvavt och tung luft. Min skalle värker.

Jag har fått höra av typ 12/20 gamlingar ja besökt denna vecka att Uppsala är en stad de väldigt sällan åskar i. No shit. De menar ni inte?

Och min jobb kväll igår? De tänker ja inte ens kommentera. Men de va nog de värsta ja vart me om.

Så, idag då? Va händer?

Jo jag och min karl ska fira vår ett års förlovnings dag :) Egentligen är den dagen imorrn, men ja jobbar och sen fyller visst nån Ida tant. så vi åker hem till henne imorrn eftermioddag/kväll och firar henne :p Stackars människa...blir gammal :p

Ja har bara 4 månader kvar ja ;) SKÖÖNT kan ja lova! De där me att fylla gammal är inte min grej nu.

Men iaf så fick ja nå recept av Carro som ja ska koka ihop ikväll till min karl. Desvärre innehöll de receptet att man ska koka ris, herregud. Hur ska de gå? som tur är så finns de påsris att köpa ;) Boil in bag? Tror ja de heter. Thats the shit! Eftersom ja är värdelös på att koka ris :P


Ne nu ska ja fortsätta me mitt morron kaffe och sen göra annat viktigt skit!

Fredag- lööövlii!

Avtryck
Postat av: Caroline

Hoppas det går bra med matlagningen =)

2011-07-23 @ 17:29:53
URL: http://www.duomorsan.com

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0