skit dag...

ja den började bra iaf.

Upp kom ja utan problem, men de va värre me att komma ner i sängen.


De vart som ja misstänkte, när min arbetsdag va slut så va ja me slut. Jag hade sååå ont att ja knappt kunde gå till bussen. Har ont i heela kroppen nu, så de är me nöd och näppe ja sitter upp och skriver här.

Jag är så less... less på allt.

när min arbetsdag va slut, ville ja bara hem itll mamma och bara gråta.. ja va så sluut som människa. Ja orkar inge mer snart.

hela denna grav tar livet av mig nästan, jag önskar att ja kunde va glad fler dagar än va ja är. Jag vet inte hur de är att va lycklig och glad. De känns som ja tappat allt. Allt ja kämpar för att orka arbeta. men är de meningen att jag ska arbeta och på min fritid va helt död? Och inte kunna röra sig?

Nästa vecka ska ja till BM, ska ta mig ett rikgit prat me henne. de här funkar inte. Ja lever i en press/stress på att ja MÅSTE jobba...

och eftersom denna jääävla lag säger att man inte kan få gradivitets penning 60 dagar före BF så är de kört att få ersättning där. Och ja har inte råd att va sjuk från jobbet...

och den lagen har ja bara ett att säga, de är sjukt! för alla har ju olika jobbiga gradiviteter... varför just 60 dagar före!?

ne nu orkar ja inge mer, hela kroppen gör föör ont.

Men...ja lever iaf, tror jag........


tur att man jobbar kväll imorrn! Sov morron. Hej!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0