sjukare än sjukast...

ja herregud.
De började med att ja inte kunde somna för att ja hade såååån jävla värk i magen, antagligen växt värk. De känndes som mens värk och ont gjorde de. Skit ont. Men de gick över sen så. 

och så till denna natt då, de är nog lätt den natt som varft mest sjukast för mig hittils.

Jag vaknade först vid 23.30 ungefär och va kiss nödig som vanligt- gick på toa.

Måste somnat till igen efter de för strax efter 00.10 så vakna ja till av att ja va extreeeeemt törstig och torr i mun- hade inge vatten vid sängen så de va bara att trava ner igen för att dricka och hämta de.

Sen....

Jag VET att jag va vaken, ja måste ha somnat till men inte hårt. Jag vaknade till strax efter 1 tiden att jag hörde nånting utanför(vi sover me fönstret öppet så man hör allt) men de va nån stor maskin av något slag.. så precis före vårt hus så hör jag denna maskin fäller ett träd. Jag hör tydligt hur de knakar när trädet fälls, och ja vet att ja tänkte att tänk om dom fäller vår björk nu(vi har en björk nära huset som är dött och behövs fällas)

Sen åker maskinen vidare liten bit ifrån vårt hus och ja hör hur den ytterligare fäller 2-3 träd. Då går jag upp och tittar ut och jag ser maskinen med alla sina starka lysen....


Men... nu är de så att de finns inga träd fällda? Och min kalr tror att ja drömt allting...

Men jag VET att ja va vaken.. eller kan ja ha drömt allting och trott att ja vart vaken. Inte kan man väl drömma så tydligt att de känns så verkligt?

För de ja reagerade på va att jag aldrig fick sova och att allting gick så fort, dom fällde träden och sen drog...

Äh, men nu ÄR jag vaken iaf. Och ska snart begee mig till jobbet. Räkningarna är betalda, och de känns väl inte okej men what a fuck.

De är ju kul att man väntar på en lön i flera dagar och sen när den väl kommer så försvinner halva på räkningar? Är de det man väntar på...? Att få betala massa räkningar.... ?


Äsch.


men ha en bra onsdag på er allihopa!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0