Örbyhus...

de är där de händer idag!

ska ta bussen om nån timme hem till Ida och umgås lite. Måste underhålla Ida slida vattenskida, som ja brukar säga :p de är kärlek de.

För er som inte vet så är Ida en av mina bästa vänner, vi har väl vart de i över 3 år nu? tror jag...

vi är ibland som ett gift par, vi har verkligen haft våra dispyter och bråk, men vi blir alltid vänner efter våra bråk. De är vänskap de. Ida är ungefär lika "smart" som jag...kommer de för svåra grejer folk pratar om fattar oftast vi ingenting. Men... Min Ida är bra att ha endå!
Sa jag att hon även är min svägerska och kollega :p neee... men de är hon iaf...




De är rätt skönt väder ute idag, solen lyser då och då, men de är inte så varmt- skönt!


Fast....dom har ju lovat regn. Fast de har dom banne mig gjort i 2 veckor nu, de har fortf inte kommit en droppe.

Ne, kanske man ska ta åh borsta sina gaddar, som för övrigt är ett under att dom sitter kvar.
Jag har nu sen jag blev gravid, blöder som faan när ja borstar tänderna, usch. Ikke trelvigt men. De är ju tydligen nåt normalt..
Tänderna blit ju endå rena så..

Ne dax att göra sig klar. Här blir de inga barn gjorda :p

Ha en trevlig tisdag!


Avtryck
Postat av: Ida

Aww, du e bra å ha du me ibland :P

Ja tror d till och med att d e 4 år.

men älskar dej ja :) <3

2011-07-12 @ 20:42:15
URL: http://skolvegen.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0