Min jätte bebis och lilla bebis...

God morgon!


Sol skiner och allt är frid och fröjd... Ja funderar på att ta mitt morgon kaffe ute i solen, fast de är ju bra svalare här inne :p haha..

Jag måste bara berätta nåt, ja lever me två bebisar...

en stor och en liten(ofödd)

natten till igår så vakna ja av att min karl pratade i sömnen, vilket han gör ibland och då kan man ha långa konversationer me han, ja hör hur han säger - är de borta? Varav jag svarar neej.
då kikar ja upp och ser hur han halv sätter sig upp i sängen och börjar tok bortsta av armarna me sina händer. Var på han frågar -är de borta nu? Nee svarar jag!
Då börjar han som borsta av ansiktet och bröstet... sen lägger han sig ner och znarkar vidare.......

I natt kom detta skrik från han: - DE DROPPAR HÄR!!

ja svara bara - håll käften och sov!

vilket han gjorde.

De är inte första gången han väcker mig me sitt pratande, ibland är han på väg ur sängen me, men dom gångerna har ja lyckats stoppa han.

Förstår ni hur rädd ja skulle bli om han skulle få för sig att gå ur sängen och ställa sig breve mig vid sängen. Jag skulle dö....

Men men...man får va glad att han inte är sängvätare......


När ja väl lyckades somna om sen, så drömde ja en sån underbar dröm!

Bebisen hade fötts, de va en han, han va de mest underbaraste ja hade sett! Jag ammade han, bytte blöja, busade, han skrattade osv....de va en sån fin dröm. Och när ja vaknade upp sen kände ja bara den där lyckliga känslan i mig. Jag va så glad!

Nu längtar jag ännu mer tills bebisen kommer..

Ja är ju snart inne i 5e månaden, så måtte dom där 4 månaderna gå fort!


Nu ska ja äta upp min frulle och sen ta kaffet ute, de får bli så!

Ha en bra onsdag allihopa!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0