Mååååndag...

jisses, ni är mer vakna än va jag är. haha.

redan 19 st sid visningar, idag alltså.

I natt har ja sovit som en stock, de va sååå skönt. Va uppe en gång för att kissa. Sen sov jag som en gris.. men ja är sjuukt trött idag iaf.

Skallen bankar me.

jag låg en stund i sängen imorse och försökte mysa me Siri, men hon va mer intresserad utav att mysa me mina fötter... hm.

Måste berätta att igår så hände nåt märkligt, Stoffe skulle åka till jobbet och stod i garaget för att hämta sin fyrhjuling. Då han hör vääärldens skrik utanför, alltså ett skrik från nåt djur.

Så han går ut och börjar ropa på Kurre, Kurre kommer och springer iväg från Stoffe och gömmer sig.

När Stoffe sen kom hem och skulle berätta detta för mig lät de så här: De va världens skrik och bråk, Kurre kom när ja ropa men han hann springa iväg och gömma sig, jag tror de såg ut som han hade blod på baktassen och jag tror att han haltade.....

De Va Stoffes version..

Ni kan ju förstå själva va de ger mig för tankar... så jag klär på mig och går ut för att börja leta efter Kurre, hittade bara Siri....

Sen efter ett tag som kommer Kurre, han hade uppenbarligen vart me om nånting då han la sig utanför vår dörr och va jätte rädd, men inga sår syndes eller nåt. Men man såg på han att han va rädd/skärrad...

Och imorse ville han inte ens gå ut när Stoffe skulle åka till jobbet, han låg kvar i sängen me mig... de är mkt skumt av han. annars är Kurre först på plats till dörren. Hmm...men sen så ville han ut.

Idag då? Vad göra? ingen aning. detta är min sista vecka på semester, skööönt. ja saknar mitt jobb. Men hur ska ja orka mig upp på nästa måndag... herregud?

Men nu ska ja lägga mig i soffan och vila mitt onda huvud...

Hörs sen.


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0