Lördag del två.

Så där ja, nu va man hemma från svärmor. de va väl trevligt. Stoffe trimmade ogräs och jag hjälpte svärmor me att ta in veden...

så ungefär 7 st broms bett och genom blöt av svett så blev vi klara me en hög, den andra stora ved högen får hon göra själv...

fy fan för att stå så där varje år att ta in massa ved, huuga!

de va inte min grej om man säger så, men ja ville va lite snäll så.

för hon ska ju faktiskt komma hit imorrn och sätta upp tapeten i barnrummet, wiiii sen är de liksom klart? Bara små detaljer kvar.

Nu har jag iaf diskat, stoffe är och handlar mat tills ikväll, vi tänkte dra en middag me svärfar ikväll. Så de blir bara vi tre som äter en god mat! Synd att svärmor nr två inte kan va me ikväll, de hade vart trevligt!

När ja va klar me disken så tog jag mig an att sätta upp den där förbannade vägg texten som legat här hemma i tre dagar, så här blev de!



Fruktansvärt snyggt om ja får säga de själv!

Bara de där vita fläckarna på väggen som ska åtgärdas.....nån dag!

Nu ska ja se kika lite på internet innan maten ska börja lagas!


Ha en bra lördag kväll!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0