lika tränad som ett kylskåp...

herregud.

ja köpte ju en gravid yoga dvd för nån vecka sen, den har legat oöppnad tills nu. Nu tänkte ja ne nu ska ja träna lite... och jisses....ja som inte tränat på rikgit sen ja va 14. Heregud ja jag är ungefär lika smidig som ett kylskåp. De va ett pass på dvd´n som va på 50 min, ja tänkte att ja skulle köra på de. Jo jo tjena... 15 klara jag.

Sen va ja slut.

Även fast de inte är ansträngande övningar så är de jobbigt, du ska hela tiden tänka på hur du andas och att du samtidigt du gör övningarna ska du knipa och öva bäckenbenet.

Men efter några gånger kanske ja oxå tycker att de där är lätt, som dom på dvd´n.

Just nu- kör ja passaiv träning. Ja titar alltså på när dom på dvd´n tränar :p


Snart kommer karln hem me mina chicken nuggets - Ja har ju faktiskt föbrännt massa kalorier nu under mina 15 mins träning. Så ja känner mig genast smalare! HAHA....

Usch så gott de är me nuggets och pommes, fööör gott för att motstå!

Inte bra.

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0