Kyla

Underbart.

Ja har inte sovit så här gott en hel natt sen...ja sen ja vet inte när. Och gissa vad? Jag frös..och de va så skönt. Sov me fönstret öppet och låg under mitt tjocka täcke. Gud va härligt.

Må den där solen aldrig mer komma tillbaks. Lite tråkigt att de blåser så mkt så man inte kan sitta ute och dricka sitt morron kaffe, men men hellre de än denna kvava luft som vart.

Ja avskyr verkligen Sveriges värme när solen är framme, vår solen är underbar de är en annan sak, men sen när sommaren är här då är den heeemsk.

De blir så fuktigt och äckligt och man bara svettas över minsta lilla rörelse, ja blir på fruktansvär dåligt humör när de är sånt väder. Jag är helt enkelt född i fel land för att kunna tycka om sommar solen. Utomlands har ja inga problem med solen, bara i äckliga sverige.

Så...vad göra idag?

Joo måla klart de sista, kanske ska försöka få min karl att åka och köpa golvet till hallen, inte för att de kanske kommer på plats idag men imorrn kanske. Hallen är som gått som klart, bara dörr karmarna och taklisterna som ska målas. Kommer bli fint de där. :p
Lite färg starkt men what a fuck.

Sen...om ja orkar ska ja måla sista väggen i barn rummet...har så ont i fingrarna idag me.

Nu- dricka kaffe och sen börja.

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0