ja men se goo daaag.

nu så, börjar ja vakna till liv, tror ja?


Ja har så ont i svanken och bäckenbenet idag. Kan va för att ja jobba igår? Denna smärta lät gå över lagom tills imorrn när jag intar att jobba kväll igen...

men sen är ja ledig på fredag så.

Men dock jobbar ja i helgen :(


men men. tydligen har dom lovat spö regn imorrn- YEEES!


idag är de sol och bara varmt och jäävligt. i hate it. Ja vill ha höst nu, och vinter... älskar kylan! normal kyla vill säga.

fick äntligen tag på en tid idag till en läkare på MVC, så på måndag ska ja dit och prata me han/hon eller va de är för nåt. Känner att de blivit för tungt nu me allt. ja måste ta tag i hur jag mår innan de blir för sent. och sen på måndag ska ja till ackis me för att gå på UL och se hur de står till me bebisens prickar på hjärtat och vätskan i njurbäcknet. Jag hoppas på gud att de gått ner sig och allt ser fint ut, tror dock att de inte är nån fara men man är ju orolig endå. en blivande mamma och en som är mamma är ständigt orolig för sitt barn. så är det? eller ?

ja stod igår och tittade i spegeln på min mage på jobbet. herregud va den vuxit dom senaste 3 veckorna. Pang har de typ bara sagt. den är ju baota stor. Om man jämför me vår driftledare på jobbet som har BF om 30 dagar så är hennes mage ingenting jämfört me min. Man kan ju tro att ja har trillignar i magen...som tur är är det bara en, om de inte vuxit dit en till på 3 veckor ;) haha..


nee, nu är de dax att göra nåt att äta. Och sen vila onda kroppen...

Jag bjuder på detta video klipp. Va där förra sommaren, och ja säger bara en sak. Jag ska dit igen och jag SKA in dit me Stoffe. Och efter den gången, gör jag aldrig mer om de.....
Okej, ja ska in dit me Ida OCH Stoffe.... har ni besökt gasten på liseberg?? Va tyckte ni?






och de är ju inte såå ljust som ni ser på filmen om ni tror de... de är MYCKE läskigare att gå in där. Fy faan...


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0