hooome.

nu så är man hemma igen från Ida. De va trevligt, de började spö regna och åska, och vi satt ute på balkongen tills de började regna allt för mkt.

Ida va lite skraj för att ja sa att jag såg en blixt ;) haha...

De va så trevligt och mysigt att umgås me Ida idag, de behövdes.

Ibland så behöver man lite närhet av sina vänner me, i alla fall så behöver jag de.

Nu har man ätit köttsoppa jag kokade upp luet broccoli och hade i me, jädrigt gott. Ja har blivit sjuuukt sugen på broccoli de senaste dagarna. Gud så gott de va.

Snart ska ja ut och "städa" trädgården lite. Rensa lite ogräs och skölja av mina plommon träd, de är lute bladlöss på dom :(
De gillar vi inte nej.

Hoppas ni haft en mysig tisdag, för de har jag haft!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0