Hej hej..

har under en tid bloggat på http://erikssonxtva.blogg.se/ men de är det inte många som vet om, eller rättare sagt ingen har vetat om de :p haha.. men ja trivdes inte me namnet ja gav bloggen så de får bli denna nu!

Jag har även en annan blogg som är http://ninna84.soclog.se/ där skrivs mer om mitt "vanliga" liv.. men som småningom så lessnar ja väl på den me. Medelåldern på soclog.se är väl runt 13-16 år.. känns lite off så där när man snart är 27!

Hur som helst så är ja så är jag gravid så mkt man bara kan, ja går in i v 22 imorrn. Känns spännande, bebisen mår nog bra hoppas jag. Bebisen har lite prickar på hjärtat och vätska i njurbäcknet men de va inget att oroa sog för sa läkaren..så vi får lita på han.

De blir lite mer regelbundna UL kontroller bara..

mitt liv annars ser väl ut som de flesta, jobba och bor i hus me min älskade sambo Christoffer och våra kissar Kurre och Siri(siri är en pojke om ni vill veta de)

Jag har haft en del problem redan me min grav, mått skit dåligt och de har orsakat en del sjukskrivningar hit åh dit. men förhoppningsvis så börjar de bli bättre nu. Hade i redan v13(tror ja de va) problem med bäckenbenet(foglossning) men de gav upp vid v17, om ja minns rätt. Sen alla andra problem har ja me haft, illa mående och yrsel och nu är de väl järnbrist...
Ska bli kul åh se hur de blir mot slutet av min grav. Ja tänker sluta jobba den sista september så. och bebisen är beräknad den 10/11...

Allt detta är så spännande för mig och min sambo då de är vårt första barn!

Men de va väl lite om mitt liv..




Hörs en annan dag!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0