här gåre undan...

ojoj va dagen bara har rusat iväg :) Snart får ja vi gå och lägga oss igen- skööönt.

de är fruktansvärt äckligt varmt ute! I Hate it.

Vi va in en sväng på IKEA, lite shopping vart de. Bland annat en badbalja till bebis.
och lite annat smått och gott.

Men herregud, antingen är de mig de är fel på eller så är de fel på hela luftkonditioneringen på ikea. Mitt i allt började ja tok svettas och de kändes som ja inte fick nån luft. Va tvungen att skynda lite där i slutet som man skulle få komma ut och få luft.

Sen släppte Stoffe av mig vid Plantagen medans han skulle in på Biltema. De skulle han inte gjort... 550 spänn fattigare där då. Och då va de bara TVÅ blommor ja köpte. Va ju tvungen att ha krukor till blommorna me, plus att ja hitta ett par andra krukor som ja bara va TVUNGEN att ha. Och bara dom gick på 149.- st.... så dyrt blev de.

Men jisses va Plantagen har sjukt dyra priser på blommor. Seriöst. 99 kr för en blomma...? En blomma som ja snart har ihjäl endå. Nu köpte ja inte mina för 99 utan 79 :p haha...
Men de är fruktansvärt dyrt.

Så när ja kom hem så gjorde ja iordning köket, möblerade om lite och bytte gardiner, tvättade av fönstrena lite. Men... när ja nu flyttade vårt köksbord så insåg jag att vår kökslampa inte hamnade mitt över köksbordet, inte okej.
Sen satte ja faktiskt upp panelgardiner i köket, de vart inte heller okej. Men ja vek dom åt sidan lite, vi har väldigt konstiga och små fönster i köket så hade ja gardinerna rakt ner så försvann hela fönstret. Men ja orkar inte byta nu... så dom får va kvar tills ja hittar nå bättre.

Jaa, de va väl min dag. Nu vankas de snart middag. Köttbullar, egen odlad färsk potatis, gräddfil, egen odlad gräslök, och brun sås!! :) JUMMY!

Kan väl ta åh tillägga att igår kväll när vi kollade på skräck film, som för övrigt va värdelös, så kände "pappa" stoffe bebis sparka för första gången :p gissa om han vart lycklig....

Ne nu- diska och sen middag, ja alltså Stoffe ska diska och laga middag :p jag sitter kvar här ja....

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0