Gooo mörron.

Go morron alla goa människor. Nå ja, de är inte många människor som är goa så. Har just kommit på att en del folk är bara jävligt korkade... Men men...

Idag är de måndag, och ja har sovit alldeles föör länge märker ja. Är så tung och slut i huvudet, känner mig som ja vore bakfull. Men snart kommer lite kaffe slinka ner i halsen och magen så då blir de väl bättre.

Jag vaknade faktiskt av utav att katten tagit halva sängen, och att bebisen i magen livade om som bara den. H*m gillar inte att ja ligger på sidan och sover tydligen, för så fort ja la mig på rygg slutade h*n att sparka och liva om.
Till slut gav jag upp och gick upp. Och nu glor ja på våra bästa år. Jävla skit serie egentligen.

Jaha ja, två veckor kvar av min semester, men vad ska man göra då? Äh nåntign hittar ja säkert på. Funderar å att ringa försäkrnings kassan och få en del frågor besvarade... men orka deras tele kö?


Hoppas ni får en bra måndag allihopa!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0