god morgon

...alla mina fina läsare!

Måndag morron, de regnar och de är kallt. Lovley.

Ja gillar de här ja, fast ja hade gillat de ännu mer om jag bara hade fått legat hemma idag. Men men, man kan inte få allt. Imorrn skulle de tydligen bli lika väder, men då jobbar ja.

Nå ja, ja är iaf måttligt nervös över hur denna dag kommer att bli. Både för mig och bebis.

Jag har börjat sova så dåligt om nätterna, pga mitt bäckenben. Jag vet inte hur jag ska ligga. Hur jag än ligger så gör de ont. Och oftast när ja ligger på sidan så blir ja så jäädra kissnödig. Inte skönt. Och ligger ja på rygg så måste ja ha benen uppe så de inte belastar svanken för mkt. Vilket är oskönt.



Ne nu är de dax att klä på sig och borsta gaddarna. Bussen går snart....

Hörs senare!


Ha en bra regning måndag!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0