go morrn

go morron alla mina fina läsare.


Vaknade av att NÅN messade mig halv nio imorse och ville ha kaffe, vem kunde de vart? Joo självklart min vän Ida......

hon drog upp mig vid 8.45,då hon stod och plingade på dörren och ville in. Sen sticker människan kl 10. Schysst!

haha.

idag ska min syster + 6 barn och karl komma och hälsa på. De blir nog trevligt. hon har massa barnkläder och saker me sig =) de ska bli kul och få se va de är! Bland annat så är de en stickad tröja me som jag hade som liten :p

nåt annat händer ävl inte idag, vi ska åka och köpa ett skötbord senare idag me.

De är fint väder idag me, men kvavt! Tydligen ska de bli åska, hoppas på de ja!


Nå annat händer nog inte idag nej.

Jag har fick igår en vattenblåsa på pekfinger toppen av trimmern igår, de gör ont! Varje gång en finger topp skadas så käns de alltid så jääädra konstigt. Varför?

Satt och kollade på aftonbladet och hittade årets "practial joke" jag kan bara säga så här, hade de vart min vän som lurat mig så, då hade den vännen INTE levt och den hade definitivt inte vart min vän längre.

Eller vad säger ni?

Nu- tandborstning.

Hej!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0