förlossning...

herregud, ja tror ja mer och mer börjar få in nu i huvudet att JAG faktiskt en dag ska ligga i den där sängen på BB och faktiskt föda! Alltså lilla JAG ska föda ut ett barn, ett barn som jag längtar efter nåt så fruktansvärt mkt nu!

Känslan att bara få hålla i min bebis gör mig gaaalen!

Ja har läst lite förlossnings berättelser på familjeliv, självklart dom förlossningarna som vart naturliga. dom andra vill ja inte ens höra om, jag råkade läsa en... de skulle ja inte gjort.

Men heregud, känslan ja hade efter att ha läst 3 st fick mig att bara vilja gråta av lycka, där tjejerna berättar att deras karlar gråter av lycka när dom får se sin son/dotter... herregud va min Stoffe kommer gråta. Eller rättare sagt han kommer nog inte visa de eftersom min bästa vän Carro SKA va me oxå :p men gråta de kommer han definitivt göra men va gör de, för de kommer jag me göra så... gråter ja inte va lycka så kommer de va utav smärta....

men jag ska fortsätta tala om att jag fortfarande är totalt rädd för att föda...jag vill inte! Och min svärmor va så snäll att hon berättade för mig hur de hela skulle va :p lukten, synen och ja allt...men de är min svärmor de i ett nötskal :p hon vill bara skrämma mig, eller så är hon bitter för att hon inte får va me :p haha...

ne sannerligen denna känsla att ja redan längtar,saknar och älskar DET jag har i magen är sjukt. Hur kan man sakna, längta och älska nån man aldrig träffat förr. Jag vet ju inte ens va de är för kön :p men de är väl så, kroppen börjar vänja sig nu och inse att jag ska bli mamma. Vore kul om hjärnan följde me den trenden att förstå...

men men.. nu ska ja se skräck film!

Ha en bra fredag kväll! Själv ska jag ha fredags mys! På alla sätt och kanter!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0