:(

jag oooooorkar inte mer!

Eller jo de gör ja, iaf på dagarna men inte på nätterna....

de är sjuukt jobbigt att varje natt springa upp 1-2 ågnger för att kissa, fruktansvärt jobbigt. Min sömn rubbas helt. Nog för att den kommer göra de sen me när bebisen är född, men faaan låt mig sova nu då!

Magen gör ont hur ja än ligger på nätterna, magen börjar bli stor och bara ivägen. ÅÅÅÅ! Och större ska dn bli............Hur faan ska ja orka upp nästa måndag då de är jobb igen. Jag kommer va död i hela kroppen redan första dagen, tur att ja är ledig dagen efter.

Ibland vill ja bara gråta för att allt bara inte går som jag vill. Magen. Livet. Allt.

Framför allt så kan gärna den där förbannade jäävla fitt åskan ta och komma idag! Ja avskyr detta jäävla väder!

Ont i skallen har ja me idag och känner mig allmänt dåligt humör. Piss humör. Men hoppas de går över snart, när karln kommer hem blire kaffe iaf.

Men nu ska ja se på emil i lönneberga! En av Astrid Lindgrens bästa!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0