de här me facebook...

de är ju bara så löjligt ibland. ja fattar oftast ingenting....


två av mina så kallade vänner( ja alltså dom två va en gång mina två närmaste vänner) har helt utan anledning, helt plötsligt tagit bort mig som vän på facebook och DESSUTOM blockat mig?? Jag blockar folk som är gjort mig nånting och jag absolut inte vill att dom ska se mig överhuvudtaget. Men de är inte ofta de händer.

visst att vi inte pratade så mkt, men vi va inte ovänner eller nånting.

Varav den ena "vännen" tålde inte att höra sanningen. Och den människan ska vara 35 år......

Jag bara begriper ingenting vad jag gjort dom? Jag frågade en gång, den ena fick ja en löjlig bortförklaring av och den anda inge svar alls...

Verkligen moget!

De är som att världen styrs utav facebook. Och människorna är lika menlösa som en fästing, så vi hänger bara på att världen styrs utav en internet sida!
Och de sorgligaste av allt är att jag är en av dom!
Jag är som en fästing- menlös!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0