aa men shääänna...

jaha?

Torsdag redan... kul.

Här sitter ja och myser i min morron rock. är ny duschad och ska snart hoppa i mina kläder och sen begee mig mot jobbet.


Perfekt dag att jobba i. De regnar och är lite kyligt ute :p Pööörfa!

Nå mkt mer har ja väl inte att berätta för er.

Eller joo... i natt/imorse hade ja nog de mest sjukaste drömmarna hittils. herregud. Jag skulle rädda Siri för hon höll på att bli hängd i en djurbutik. Ja va där utav en anledning- för att köpa en kanin. men så såg jag siri hänga där så jag tog både kaninen och siri. men siri hon skuttade iväg som en kanin sen :p hahaha. De va bara så sjukt.


Sjukare och sjukare drömmar drömmer jag... de är inte klokt!

Ne nu mot garderoben och klä på sig!


Ha en bra regning torsdag !!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0