15 år och morsa...

herregud. Ja hittade en blogg av en tjej som är 15 år och morsa till en dotter... så här skriver hon om sina tankar om att va mamma. 


Hela mitt liv har förändrats sen jag blev mamma.

Jag får inte klä mig hur jag vill – jag måste typ klä mig som en tant. För om jag visar det minsta lilla hud så får jag kommentarer om hur ”slampig morsa” jag är.

Jag får speciellt inte träffa andra killar! Om det skulle vara så att jag inte var kär i kevin så skulle det nästan vara olagligt att jag blev ihop med någon annan. (Eftersom kevin är pappa till barnet – jag är bunden till han resten av mitt liv!)

Jag får inte lägga ut mitt liv på internet. Nej för då kommer kelly se det när hon blir större. Men det är samma med personer i min ålder som också lägger ut sitt liv på sin egna blogg? Plannerar inte ni att få barn i framtiden?

Jag får inte prova att röka eller ta ett glas alkohol som vilken tonåring som helst – för att jag är morsa

Detta är enligt er. Det har blivit fruktansvärt mycket regler sen jag blev mamma tycker jag!



Jag vet inte ja, men borde man inte tänkt på själv på vissa punkter INNAN man valde att föda bebisen hur man ska betee sig?
Denna 15 åring verkar va totalt omogen för sin ålder för att ens va mamma, enligt mig iaf!


Avtryck
Postat av: Kelly Cresswell

Va intressant. Förstår henne ändå på ett sätt. Kommer du ihåg va hennes blogg heter? E nyfiken :P



Mvh Kelly Cresswell

2011-08-22 @ 21:07:25

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0