why?

varför ska de va så svårt att somna om man är så sjuuukt trött.

De är nåt Sigge börjat me om dagarna. Han är vaken i stort sett hela dagarna, han vägrar sova. De resulterar i en grinig och övertrött unge.

Däremot sover han då gott om nätterna, men skulle va trevligt om han kunde sova nån timme under dagen.

speciellt idag när man haft fullt upp me allt.

Problemet me mitt paket som ja trodde nån hämtat ut är löst, DHL hade uppenbarligen gjort fel. För när jag åkte till posten dit paketet skulle kommit så förklarade jag situtaionen för han i kassan. Han tog mott legg och kikade upp de.
Paketet va kvar! Tack åh lov....

Så allt detta va DHL´s fel!

Puckon!

Nu efter att vi julhandlat lite mat, städat och bakat nånting som vart graaavt misslyckat så ska jag bara slappa i soffan medans min karl tar hand om matlagningen sen!

Mys hela kvällen blire de!

Ha en bra fredags kväll.

(själv ska jag se på human centipede 2)

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0