tråk natt!

detta va nog den tråkigaste natten på länge...

inge skrik, och ingen som ville ha mat :p
Visst de va skönt att slippa men de va så tomt.

Jag låg och vred och vände på mig i säkert flera timmar och kunde inte sova så djupt som ja borde. Va nog bara för att jag fick sova.

Så nu kl 9:30 gav jag upp med att ens försöka sova.

Kaffet är på, och ciggen ska snart tas!

Vore ju roligt om karln me kunde vakna till liv så vi kan hämta Sigge snart :P Ja saknar han tok för mkt. Men han får sova så länge han vill/kan...de är han värd!

Jag förstår inte en sak, man måste haft de skit tråkigt verkligen innan man fick barn? Vad fasiken gjorde man då?! Hur fick man tiden att gå...?
Jag kan knappt minnas den tiden.

Nej nu blir de siggen! Lovley!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0