Sikken dag..

mjo då, den rulla på den me. Måndagen är snart över. "bara" 5 dagar kvar till lördag...Faktiskt så längtar jag. Ska bli skönt när denna vecka är över. Bara fram tills lördag ska man stressa hit åh dit och fixa tusentals saker...

Ska bli så underbart när nästa vecka börjar.

Har äntligen fått en frisör tid på måndag, sen har vi Stoffe som troligtvist är ledig heeela nästa vecka. LOVLEY!

Då ska han få se hur "roligt" de är att försöka roa en liten pojk som är missnöjd me allt om dagarna..De är inte ens nå kul längre att ens försöka roa han. Han vill ingenting om dagarna. Inte sova, inte leka, inte prata, inte skratta och knappt äta. Han vill för de mesta bara gråta...Stackarn.

Eller ja, i typ 10-15 min vill han leka, prata och skratta. Sen lessnar han. Trots att han är mega trött så vill han inte sova.

Så på måndag(annandagen) tänker jag fly hemmet och bara ha en ensam dag. Frisören och shopping på stan.

Sen tänker jag ha en mys vecka me min lilla familj. ♥

Nu ska jag passa på att se på julkalendern och äta min kola kaka ja bakat, medans skrik ollen sover (för en gångs skull) :P

Heeejpa! ♥


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0