ojoj...

ja nån vanlig ersättning kommer som sagt aldrig mer i hans mage på ett tag...

han skrek konstant mellan 17:30- ca 01:00...och sista 15 min så va han heelt vansinnig. Då fick ja i honom lite mat äntligen så då vart han tyst och somna. Innan de så total vägrade han mat, och de förstår jag me att han inte ville. Vem vill äta när man har magknip?

Jag är helt död idag, känns helt lom hörd i skallen.

Så idag blir de att vila innan pappa stoffe slutar och vi ska orka ta oss till Gränby för en julhandling.
Men jag har sagt att OM han skriker i natt så får banne mig Stoffe hjälpa mig nån timme så ja får en chans att vila då.

Under hela tiden han skrek igår kväll/natt så va ja inget annat än lugn, men sista timmen då började mitt humör tryta toootalt. Ja höll på att vrida skallen av mig själv. Så ja gick ut i ca 5 min för att andas. Känns så fruktansvärt hemskt att behöva lämna han i bara 5 min men ja va tvungen för att kunna varva ner och va lugn med han.

Så inatt hjälpte inget på stackarn, ja tyckte så synd om han. Trött va han me och magknip :s

Och när han sov så skönt imorse vid 6 tiden, ja då sätter katterna igång och busar me varann och kutar ÖVERALLT i hela köket och vardags rummet, så sigge höll på att vakna. Men då jävlar åkte katterna ut!

nej, ja är på inget toppen humör idag inte.

Nu blir de julkalendern innan han vaknar!


Avtryck
Postat av: Nadia

Stackare =( Skickar massa styrke kramar <3

2011-12-14 @ 09:56:31
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0