Minnet då...

så var de det här me mitt minne, eller ja de lilla minnet som finns i huvudet!

Jag har, och har alltid haft de, svårt att komma ihåg att ta t ex en medicin eller p piller.

Igår när jag skulle sova slog de mig, att ja glömt mina p piller på ca 2 dagar plus att ja glömt heeelt bort dessa AD droppar till Sigge.

Förut va de rätt lätt att komma ihåg han droppar när vi hade semper magdropparna till han, nu är dom slut och vi har inte köpt nya än.
Så hans vitamin droppar och mina p piller är heelt ur minnet.

Hur fasiken ska jag kunna komma ihåg dom varje dag!?

Menar ja har sju tusen elva andra saker i skallen och när han skriker och lever om, ska ha mat, byta blöja osv.. så ligger dom där p pillrena och dropparna långt ner i prioriteringen.


Så bara för därför så ska jag NU gå och ta mitt p piller och ge han hans droppar :P

Minnet är bra........men kort!

Avtryck
Postat av: Memphis Mamma ;)

Sätt in en spiral istället så slipper du syskon tills du tar ut den ;-)

AD-dropparna har jag inge tips för att komma ihåg. Memphis fick sina väldigt sällan efter att hans kolik tog slut ;-)

2011-12-18 @ 18:43:57

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0