lördag

så va denna lördag snart passerad.

har fått hem 1 av 2 pojkar nu. Nu väntar vi bara på att den stora pappan ska anlända hem.

Mina flickor har lämnat mig, så nu sitter jag här med en sovandes sigge och massa tända ljus. Mys.

De hade gått jättebra för Sigge när han sov hos sin farmor, han sov en stock och skrek typ....inget. Vilket jag visste att han inte skulle göra.

Han började på en gång när han kom hem, fast de va inte lika mkt som han brukar göra :P

Gud va ja saknat min pojk. Kändes skit skumt imorse och igår kväll.

Ska snart börja laga lite middag till mig själv, de blir lax i ugn. MUMS.

Men nu- kika bloggar.

Hoppas ni haft en trevlig fredag käll och lördag dag :)

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0