Klappsnapparna

...har vart i farten.

Dom har tagit mitt paket från posten!

Jag beställde en julklapp till mamma för ca 2 veckor sen, och de slog mig igår att den kommit än.

Så jag mailade företaget och fick en kopia från DHL om leverans statusen, då står de att den hämtades ut igår(??) av mottagren....ÖÖ?

Företaget skulle kolla upp detta me DHL.

Jag ska åka förbi posten idag och frågade om paketet.

För att hämta ut den måste dom ju visa mitt legg? Läskigt om nån lyckats få ut den me hjälp av de...

Om de är så att nån har hämtat ut den i mitt namn så kommer jag göra en anmälan på de. helt klart.

Förbannad blir jag.

och på tal om klappsnappare.

Imorrn är de sista avsnittet av julkalendern. Va tråkigt. Jag som älskar årets julkalender... den är ju as bra!

Vad ska jag titta på dådå`?

Idag ska de städas, bakas och slå in klappar. Min karl kom hem nyss från jobbet och har nu en veckas ledigt :)
Perfekt!

Vad ska ni göra denna dag före julafton?

Känns inte alls som de är julafton imorrn, regnar ute gör de me. Så bye bye snön!

Nej dax att roa sonen en stund medans pappa vilar!

Ha en bra dag före doppare dan!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0