Kaos ute, Kaos inne....

alla pratar om snö kaos hit och dit.

De snöar lite grann? Vilket är vanligt i december...?

som vanligt när de kommer liiite snö i södra sverige så stannar ALLT. De blir KAOS. Har nån nånsin hört talas om att de blir KAOS när första snön kommer i Norrland????

Seriöst....

Lär folk sig aldrig?

Och de är snö kaos ute, då ska ni se hur de ser ut här hemma. Här är de KAOS på rikgit. Ja inte snö kaos men de är nog en tromb som dragit sig genom huset.

Tromben heter Christoffer.

Kläder överallt. Hans saker överallt. Borstar, kammar, hårfärgs förpackningar överallt, hår färgs burkar överallt, hår överallt(efter att han klippt sig), jaa....skönt att han åkte på kryssningen, annars hade han fått höra.

Detta gav mig dubbelt med städ arbete. Typiskt karlar....
I mitt nästa liv ska jag bli en karl.

Allt verkar vara så lätt då.

Btw, har ja glömt att berätta för er om min natt här i förra veckan, vår husfru Serry va hos mig. Och denna gång ville hon ligga på mitt täcke....

jag låg på soffan och skulle sova med Sigge. Sigge låg på mitt bröst(och då förstår ni nog att jag låg på rygg). Efter en stund känner jag nånting som trycker ner täcket mot mina fötter/ben. Ni vet som att nån lägger sig på en. Jag trodde de va nån av katterna som kommit upp i soffan och ville ligga där, men ja kollade och båda katterna låg i köket och sov......
sen kom de att nån tryckte ner täcket på mina lår....

Jag vart så rädd, jag ville gå upp och sova i min säng då! Men jag ville inte väcka Sigge så jag tvingade mig att ligga kvar och sa åt Serry(eller vem de är som spökar här) att gå härifrån. Då slutade det....
Fy fan.

Läskitgt var det iaf!

Nu vaknar min sigge bus <3


Avtryck
Postat av: Nadia

Åhh va läskigt med husfrun! Fyyy!

2011-12-09 @ 10:02:41
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/
Postat av: lena uneteg

Kalla kårar VERKLIGEN.

2011-12-09 @ 10:03:10
Postat av: Emelie

Men fy det skulle jag aldrig klara av.

Jag skulle inte ha den plin att ligga kvar.

2011-12-09 @ 12:05:45
URL: http://Emison.devote.se

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0