jul?

seriöst? är de jul snart eller...?

Ja har verkligen noll motivation och lust till nånting....inbgen lust att pynta och definitivt ingen lust till att köpa julklappar.. Jag har inte ens lust att pynta upp en gran jävel.


Imorrn ska vi begee oss och köpa dessa julklappar iaf, så kul. Nej.

Bara man fick lite snö och kallt så skulle detta jul humör komma fram så. Men jag antar att de kommer bli en grön/brun /trist julafton...

Jag tippar på att snön och vintern kommer EFTER nyår. då kommer nog allt snö som skulle kommit i december...

Men....

Kul jul?

Jag har iaf köpt julklappar till stoffe och min brors döttrar. Nu är de bara mamma och pappa kvar. Och de är lätt så.

Nu blire middag, spagetti och köttfärs sås. MUMS.

Btw idag är de Lucia, de har väl ingen missat?
De slog mig imorse att de va 17 år sen jag gick lucia tåg sist. Förstå...17 år....
Hur gammal är jag egentligen? Man kan ju börja fundera....

Nå ja what ever. Nu- mat!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0